آیا امیدی برای بیمار نارسایی کلیه شدن از شر دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا امیدی برای بیمار نارسایی کلیه شدن از شر دیالیز وجود دارد

آیا امیدی برای بیمار نارسایی کلیه شدن از DialysisIs از شر وجود هر گونه امید برای بیمار نارسایی کلیه از دیالیز شر وجود دارد؟ در درمانگاه، دیالیز یک درمان زندگی طولانی است، بسیاری از بیمار وابسته به آن را برای بقیه زندگی خود را. اما این معنی است که هیچ امیدی برای بیمار برای خلاص شدن از آن وجود دارد. درمان های جایگزین مانند پیوند کلیه و میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کمک بیمار زندگی بهتری داشته باشیم بدون دیالیز.
پیوند کلیه به عنوان یکی از موثرترین درمان نارسایی کلیه، آن را به بسیاری از ما آشنا است، بنابراین در اینجا من به شما اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک بیمار از دیالیز خلاص شوید؟
طب میکرو چینی است یک گیاه ساده است، اما ترکیبی از چند گیاهان است. برخی از مواد موثر در این گیاهان می تواند سلول های ذاتی کلیه مجروح فعال شدن و کمک به آنها به طور موثر بهبود از طریق تقویت توانایی خود درمانی خود و عرضه آنها تغذیه لازم است. با این روش، این درمان می تواند عملکرد کلیه به تدریج در نتیجه بهبود کمک به بیمار خلاص شدن از شر دیالیز.
که در آن می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ما؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از طب سنتی چینی (TCM) است و تاکنون برای درمان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از بیش از 60 کشور استفاده شده است. هر چند که به طور گسترده ای توسط کشورهای مختلف پذیرفته شده و در سراسر جهان توجه به دست آورده، در حال حاضر تنها در چین موجود است. بنابراین، اگر شما می خواهید برای دریافت میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، من می ترسم شما نیاز به رسیدن به چین است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان جایگزین دیالیز و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: